Home » Technická data Simsonu

Technická data Simsonu

Technický popis motocyklu  S51B2-4 :

JÍZDNÍ VÝKONY, HMOTNOSTI A ROZMĚRY:

Maximální udávaná rychlost 60-75 km/h
Trvalá rychlost 60 km/h
Maximální rychlost s přívěsem 40 km/h
Spotřeba paliva při 40 km/h 1,8l / 100km
Průměrná cestovní spotřeba 2,4 až 2,6l / 100km
Hluk při stání / za jízdy 81 / 74 dB
Celková hmotnost 260 kg
Pohotovostní hmotnost 78,5 kg
Nosnost 181,5 kg
Délka 1890 mm
Šířka 880 mm
Výška 1195 mm
Světlá výška 130 mm
Rozvor kol 1210 mm
Nejmenší průměr otáčení 3,25 m


 

MOTOR:

Typ Simson M 541/9KF
Druh Benzinový, dvoudobý jednoválec
Chlazení Vzduchem
Uspořádání válce Nakloněn 30° dopředu
Rozvod Pístem
Mazání Směs palivo-olej 50:1(během prvních 500 km 33:1)
Spouštění motoru Nožní, roztáčecím pedálem
Celkový objem 49,8 ccm
Vrtání válce 38 mm
Zdvih pístu 44 mm
Max výkon / při otáčkách 2,72 kW (3,7k) / 5500 min-1
Max kroutící moment / při otáčkách 5,0 Nm / 4800 min-1
Kompresní poměr 9,5:1
Počet převodových stupňů 4
Hmotnost motoru 15 kg bez oleje
Materiál válce Hliníková slitina s vložkou z šedé litiny
Materiál hlavy válce Tlaková hliníková slitina (AlSi9Cu1)
Materiál pístu Kokilová slitina (AlSi20CuNi)
Počet pístních kroužků 2 kusy
Utěsnění válec/hlava Kov / kov
Typ karburátoru BVF 16N3-4
Druh karburátoru Posuvný s jehlovou tryskou
Průměr difuzoru 16 mm
Typ jehly 2B511
Počet otáček naprázdno 1250± 150 min-1
Čistič vzduchu Mokrý FLP62/1 s vláknitou náplní
Převodovka Mechanická klínová převodovka ve společném bloku s motorem
Řazení Nožním pedálem na levé straně (1 je dolu)
Spojka 4-kotoučová-lamelová spojka v olejové lázni
Primární převod Čelní šikmo ozubená kola
Sekundární převod Plně zakrytý válečkový řetěz


 4-gang motor

PODVOZEK:

Počet sedadel 2
Provedení rámu Páteřový otevřený, vzadu zdvojený rám svařený z ocelových trubek s podvěšeným motorem na tlumících blocích, u některých typů je rám vpředu doplněný o 2 výztužné vzpěry
Pérování vpředu / zdvih Teleskopická vidlice / 130 mm
Pérování vzadu / zdvih Kyvná vidlice s 2 teleskopy / 85 mm
Tlumení vpředu S hydraulickým dorazem
Tlumení vzadu Hydraulické
Brzdy vpředu i vzadu Mechanicky ovládané Simplex s vnitřními čelisťovými brzdami
Průměr brzdového bubnu 125 mm
Kola vpředu i vzadu 16“ s drátěným výpletem
Ráfek 1,50 A x 16-3 s plným okrajem z hliníkové slitiny
Pneumatiky 2,75-16R
Tlak vzduchu v pneu sólo vpředu / vzadu 125 / 180 kPa
Tlak vzduchu v pneu se spolujezdcem 125 / 250 až 280 kPa podle pneu


 

ELEKTRICKÉ ZAŘÍZENÍ:

Druh zapalování Elektronické magnetové zapalování (EMZA)
Zapalovací svíčka ZM14-260, PAL14-8RZ nebo NGK B8HS
Vzdálenost elektrod zapalovací svíčky 0,4 mm
Výkon dynama 35/21W (u S51B2-4 / E / C a S70)
Elektrický rozvod 6V
Akumulátor 6V / 12Ah
Hlavní světlomet 136mm, 35/35W Bilux
Zadní svítilna / brzdové světlo 5W / 21W
Ukazatele směru Blikače se 4-svítilnami (4x21W)
Houkačka Stejnosměrná houkačka

Nahoru

 

NÁPLNĚ:

Nádrž paliva 8,7l (z toho 0,8l rezerva)
Druh paliva BA90 – Speciál 94 s příměsí dvoudobého motorového oleje M2T (můžu doporučit lepší olej, Repsol, Motorex, Castrol…)
Převodovka 400 ccm
Druh převodového oleje PP80 nebo SAE30…40
Teleskopická vidlice (pro každé rameno) 34 ccm
Druh oleje Hydraulický olej 46cSt

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

© 2025 Simson. All Rights Reserved.
Powered by WordPress. Tiger theme by Jo Cox Design